Forum www.warherodelphi.fora.pl Strona Główna


FAQ Szukaj Użytkownicy Profil

 RejestracjaRejestracja   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
Wojny Terytorialne!

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.warherodelphi.fora.pl Strona Główna -> Wojny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Aztronis


Administrator
Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Nie 17:50, 22 Cze 2008    Temat postu: Wojny Terytorialne!

Są 3 kategorie terytoriów:
Kategoria 1 - 2 największe miasta obecnie to Dragon City oraz Universal City. Podczas wojny moby znajdujące się na terenie mają lvl 90+.
Kategoria 2 - 3 Miasta każdej rasy, czyli: Sword City, Evil City oraz Feather City. Mobki z lvlu 75-90.
Kategoria 3 - Pozostałe wioski i osady. Moby z lvlu 60-75.
Aby wsiąść udział w wojnie o jakieś terytorium trwa licytacja o dany teren między gildiami. Początkowa kwota w walce o teren 3 Kategorii kosztuje 500k.


Korzyści z posiadania terytoriów

1. Nagroda pieniężna za ochronę (coś w rodzaju daniny / podatku). Im wyższy lvl danego obszaru tym większy dochód. Pieniądze dostarczane w każdy piątek popołudniu.
2. Darmowe teleporty dla każdego członka gildii. Zasada dotyczy teleportacji poza obszar oraz do zajmowanego obszaru.
3. Nazwa oraz logo gildii jest wyświetlana na mapie. Za każdym razem gdy gracz wejdzie na dany teren lub najedzie na niego myszką na mapie.
4. Podwojony Expierence dla każdego członka gildii przez 1 godzine każdego tygodnia z każdej posiadanej terenu.


Warunki wyboru obszaru

1. Każdego tygodnia w ciągu 24 godzin należy dokonać wyboru atakowanego obszaru (u nas termin to od środy do czwartku).
2. Zielone tereny są wykluczone z działań wojennych.
3. Nowe klany mogą walczyć tylko o tereny 3 Kategorii.
4. Jeśli gildia posiada już jakiś teren później może atakować wyłącznie teren sąsiedni.
5. W wojnie mogą wziąć udział tylko gracze którzy dołączyli na 100 godzin przed terminem wojny.
6. Klan, który wygrał licytację ale przegrał wojnę nie dostaje nie otrzyma zwrotu pieniędzy.
7. Klan, który wygrał wojnę na nie okupowanym terenie dostaje 90% kwoty licytowanej.
8. Klan, który wygrał wojnę na okupowanym terenie, dostaje kwotę liczoną na warunkach:
- liczba członków klanu zalogowanych w tygodniu przed lycytacją
- średni lvl w/w graczy
9. Klan, który posiada więcej niż 3 tereny, w każdym okresie wojny może się bronić tylko na 3 z nich.
10. Maxymalna ilość członków biorących udział w wojnie wynosi 80.

Wszyscy członkowie gildi (zarówno atakujący jak i broniący) ostają powiadomienie automatycznie o wojnie przed jej startem. Gracze którzy zdecydują się na wzięcie w niej udziału przenoszą się na Battlefield (Teren Bitwy) za pomocą NPC Territorial War albo Teleportów w okół miast. Wymagania to:
- Maxymymalna ilość graczy z jednej gildii wynosi 80.*
- Aby wejść na teren bitwy wojna musi być rozpoczęta (nie można wejść przed jej rozpoczęciem).
- Gracz musi być członkiem gildii dłużej niż 100 godzin.
- Liczba graczy biorących udział w pojedynczej bitwie musi być mniejsza niż 80.**
* i ** jeśli dobrze zrozumiałem chodzi o to, że maxymalna ilość członków gildii desygnowanych do wojny wynosi 80 ale w konkretnej bitwie musi ich być mniej niż 80, czyli np 40 bije się w bitwie o teren A a pozostała 40 w bitwie B.
W czasie wojny można zmieniać Pole Bitwy (jeśli wojna toczy się na więcej niż 1 terenie).


Warunki podczas bitwy

- Wszyscy członkowie gildii mają wspólny punkt odrodzenia.
- "Hug Skill" (dodatkowy skill np. noszenia kogoś na rękach czy grzbiecie) jest wyłączony.
- Wszystkie skille latające oraz pety latające są wyłączone.
- Gracz, który opuści gildię podczas wojny zostaje automatycznie wyrzucony z pola bitwy.

Opcje PvP
- Nie można atakować członka tego samego klanu.
- Reputacja graczy nie spada gdy zostaną zabici przez innego gracza.
- Żadna rzecz nie może wylecieć jeśli zostanie się zabitym.
- Nie traci się expa.
- Po wejściu na teren bitwy oraz po wskrzeszeniu trwa 30 sekund "Frozen State" (stan zamrożenia)
- Podczas "Frozen State" wszystkie skille i akcje poza ruchem są wyłączone.
- Podczas "Frozen State" można być atakowanym przez innych graczy.


Pole Bitwy



Aby pokonać drużynę przeciwną należy zniszczyć jej Budynek Centralny (a jeżeli atakuje się teren nie okupowany to zabić wszystkie moby).

Obszar bitwy to kwadrat o boku 1 kilometra. Bazy gildii są ustawione na przeciwnych sobie rogach.

Każda baza otoczona jest Murem Zewnętrznym z 3 bramami. Każda brama posiada 2 Wieże Łucznicze. Wewnątrz bazy znajduje się Budynek Centralny otoczny 4 Wieżami Łuczniczymi. Za Budynkiem Centralnym znajduje się NPC Battlefield, Transfer Field oraz Punkt Odrodzenia, po obu jego stronach 2 Wieże Strażnicze.

Obie bazy są połączone 3 drogami: Wschodnia, Zachodnia i Centralna. Na drodze Wschodzniej i Zachodzniej znajduję się 1 Wieża Łucznicza, natomiast na drodze Centralnej 2. Katapulty mogą być transportowane tylko tymi drogami.

Kiedy gracz będzie przeglądać Mapę Pola Bitwy, będzie widział tylko pozycje swoich członków gildii oraz oraz jej Katapulty

Budynek Centralny

Głównym zadaniem gidlii jest obrona bądź zniszczenie Budynku Centralnego. Tylko gracze i Katapulty mogą atakować BC. Atrybuty BC to:
- 12,000,000 Health Points
- 100,000 Physical Defense
- 100,000 Magical Defense
- Regeneracja. W 2 godziny odnawia całe HP (czyli nie całe 167 HP na sekundę)

Wieża Łucznicza

Atrybyty Wieży:
- możliwa odbudowa: koszt 100k a czas to 30 sekund.
- 5,000,000 Health Points
- 100,000 Physical Defense
- 100,000 Magical Defense
- Regeneracja. Całe HP w 20 minut (nie całe 4167 na sekundę).

Fast Tower1
- 35 meter pola widzenia
- 30 meter pola zasięgu ataku
- Obrażenia = lvl postaci celowanej x 10
- Szybkość Ataku to 1.5 sekundy
- może atakować tylko 1 cel jednocześnie.

Stun Tower2
- 35 meter pola widzenia
- 30 meter pola zasięgu ataku
- Obrażenia = lvl postaci celowanej x 10
- Szybkość Ataku 6.0 sekund
- zadaje obrażenia promieniu 5 metrów od celu
- unieruchamia cele na 4 sekundy

Explosive Tower3
- 35 meter pola widzenia
- 30 meter pola zasięgu ataku
- Obrażenia = lvl postaci celowanej x 10
- Szybkość Ataku 6.0 sekund
- zadaje obrażenia promieniu 5 metrów od celu

1, 2 i 3 są to różne rodzaje Wież Łuczniczych, odpowiednio Szybka, Unieruchamiająca i Eksplodująca

Ważne jest to że podczas 30 sekund odbudowy każdej z wież posiada ona wtedy tylko 100k HP i 0 obrony co czyni ją łatwą do zniszczenia.

Katapulta

- 30 meter pola widzenia
- 30 meter pola zasięgu ataku
- 100,000 punktów obrażeń
- szybkość ataku to 3 sekundy
- priorytet ataku to : 1 Wieża, Kolumna, Budynek Centralny
- priorytet ataku pomiędzy podobnymi celami to najbliższy cel.

Katapulty są główna bronią do niszczenia wież i budynków. Znajdują się za Budynkiem Centralnym, na przeciw Punktu Odrodzenia jest to również ich Punkt Startu. Katapulty strzelają Automatycznie w każdy cel w ich zasięgu, ale mogą one atakować wyłącznie Wieże, Kolumny i Budynki.

Obszar Transferu i Kolumny


Są wykorzystywane do szybkiego przemieszczania się pomiędzy Bazą Główna i Wieżami rozmieszczonymi na drogach. Obszar Transferu znajduje się wewnątrz Bazy Głównej (dokładnie na przeciw Punktu Odrodzenia) podczas gdy 4 Kolumny są rozmieszone blisko każdej z Wież.


PS: Troszke się napisałem xD Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Diamond


Kadet
Dołączył: 24 Cze 2008
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Londyn

PostWysłany: Czw 0:10, 03 Lip 2008    Temat postu:

cos slyszalam ze Immortal* ma problemy do nas przez zdrajce o którym sie na pisalam :p czy to prawda Az?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.warherodelphi.fora.pl Strona Główna -> Wojny Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
 
Regulamin